TOVAR V AKCII

Naša cena 5,10 €
skladom
Naša cena 6,10 €
skladom
Naša cena 4,85 €
skladom

NAJPREDÁVANEJŠÍ

Naša cena 0,70 €
skladom
Naša cena 16,55 €
skladom
Naša cena 3,95 €
skladom

KONTAKTY

M-Profi
Jovická 21
04801 Rožňava
tel: +421 587345191
admin@pcmaxi.sk
c.u.2623118282-1100

ANKETA

Aký počítač preferujete?

Notebook 43% Stolný počítač 17% Tablet 18% Rozhodujem sa podla ceny 21%

Online

 


Reklamácie

 

Reklamácie vybavujeme buď osobne v priestoroch predajne , alebo zásielkovou službou. K reklamovanému tovaru je potrebné doložiť faktúru alebo pokladničný doklad vydaný k danému výrobku.Bez týchto dokladov sa reklamáciou nebudeme zaoberať.Reklamácie sa po preverení sériových čísel a dôvodu reklamácie vybavujú výmenou tovaru alebo vystavením dobropisu do 30 dní.Podmienky reklamácie si môžete prečítať podrobnejšie v Obchodných podmienkach. Žiadosť o reklamáciu zasielajte na e-mail admin@pcmaxi.sk.

CANON – Reklamáciu na tlačiarne CANON prosím uplatňujte v autorizovaných servisoch pre CANON ako napr. Swiss s.r.o (02/67202080, servis@swisshp.sk). Technickú podporu na výrobky CANON poskytuje priamo hotline CANON CZ na telefónnych linkách +420 02 571 04 040 (tlačiarne, faxy, scanery, projektory, stolové kopírky) a linka +420 02 571 04 041 (digitálne a kompaktné fotoaparáty) a to v pracovných dňoch v čase od 9:00-16:30hod, v piatok v čase od 9:00-14:30hod. Technické informácie a odpovede na najčastejšie otázky nájdete na stránkach www.canon.cz.

HEWLETT PACKARD - Reklamáciu na tlačiarne HewlettPackard prosím uplatňujte v autorizovaných servisoch pre HewlettPackard ako napr. DATALAN, a. s., Púchovská 8, 831 06 Bratislava, Tel.: +421 2 49 20 71 55, Fax: +421 2 49 20 71 66, servis@datalan.sk pripadne zoznam pobočiek nájdete na http://www.datalan.sk/kontakt, Solve Computers (02/65423338 http://www.solve.sk/, info@solve.sk ) Swiss s.r.o (+421 2 672 020 80, servis@swisshp.sk ), S&T (+421 2 692 581 11), PosAm (+421 2 492 391 11), alebo C.C.C (+421 2 434 114 50). K reklamácií je potrebný dodaci list s výrobným číslom (výrobné číslo môže byť vyplnené aj perom)

EPSON – Reklamácie na tlačiarne EPSON prosím uplatňujte v autorizovaných servisoch pre EPSON ako napr. Print Trade Spol. s r.o. http://www.printtrade.sk.

Notebooky ASUS

servis zabezpečuje ASUS Czech, s.r.o, formou bezstarostneho servisu, servisné stredisko pre opravy a servis výpočtovej techniky Ostrava tel.: Slovenská republika: +421 232 162 621, Česká republika: tel. +420 596 766 888, email: jan_siekiera@asus.com.tw.
Pre uplatnenie reklamcie treba vyplniť reklamačný formulár na http://rma.asus.de/rma_cz/. Asus zabezpečuje vyzdvihnutie zariadenia u zákazníka, opravu a doručenie späť k zákaznikovi.

Notebooky ACER

servis zabezpečuje Acer Czech Republic s.r.o., formou bezstarostneho servisu. Servisní centrum, CTPark Brno Tuřanka 100, 627 00, Brno-Slatina, tel.: +420 531 027 777. Slovenské tel. číslo: +421 249 207 070.

V prípade poruchy Vášho výrobku Acer najskôr vždy telefonicky kontaktujte servisné centrum v pracovnej dobe medzi 8:00 – 17:00 hod. Tu Vás budú naši operátori informovať o ďalšom postupe. Pre rýchle vybavenie telefonátu si, prosím, pripravte sériové číslo výrobku a u záručnej opravy i nákupný doklad. Záručné podmienky a rozsah záruky na výrobky ACER. V prípade poruchy LCD-TV sa výrobok opravuje priamo na mieste u zákazníka.

Pre reklamácie náplní do tlačirní:

1/ Miesto prijatia reklamácie
Reklamácie sa vybavujú v predajni PCMaxi, nie v sídle zákazníka. Zákazník musí doručíť na vlastné náklady reklamovaný tovar na adresu predajcu.

2/ Doklady potrebné pri reklamácii
Kupujúci je povinný pri reklamácii predložiť dodací list.

3/ Úplný popis závady
Závada musí byť popísaná podrobne. Inak dochádza k zdržaniu záručnej opravy.

4/ Doba vybavovania reklamácie
Reklamačný technik musí rozhodnúť o reklamácii do 3 pracovných dní (nezapočítava sa čas na prípadné odborné posúdenie). Doba reklamácie je max. 30 dní od potvrdenia závady reklamačným technikom. V prípade nedodržania tohto termínu sa postupuje podľa dohody so zákazníkom.
Náklady na dopravu tovaru do reklamácie hradí predavajúci.

5/ Záručná doba
Záruka sa vzťahuje iba na funkčné poruchy spôsobené závadou niektorého dielu zariadenia. Reklamácie sa riešia v zmysle § 422 a nasl. Obchodného zákonníka.
Na všetok tovar zakúpený u firmy M-Profi. je poskytovaná záruka. Dĺžka záruky v mesiacoch je uvedená na dodacom liste. Ak nie je pre daný tovar určená záručná doba, platí záruka
- 24 mesiacov u predaného tovaru
- 24 mesiacov pri zhotovení veci na zákazku
- 3 mesiace pri oprave a úprave veci
- 12 mesiacov pri predaji použitých vecí
Záručná doba začína platiť dňom vystavenia daňového dokladu, v prípade výmeny za iný výrobok záručná doba pokračuje ďalej a predlžuje sa o čas, kedy bol tovar v reklamácii.

Na atramentových kazetách, ktoré podliehajú skrátenej dobe záruky je táto vždy vyznačená na obale atramentovej alebo laserovej kazety. Záručná doba začína platiť dňom vystavenia daňového dokladu, v prípade výmeny za iný výrobok záručná doba pokračuje ďalej a predlžuje sa o čas, kedy bol tovar v reklamácii.

6/ Záruka sa nevzťahuje na nasledovné prípady:
- reklamovanie tovaru po vypršaní záručnej lehoty
- reklamovanie tovaru bez záručného listu, prípadne iného dokladu o kúpe
- reklamovanie parametrov, ktoré výrobca nezaručuje
- mechanické poškodenie, elektrické poškodenie, neodborná obsluha
- prevádzkovanie v nevhodných pracovných podmienkach
- poškodenie tovaru počas prepravy zákazníkom
- nesprávne nainštalovanie, pripojenie, odpojenie k iným zariadeniam
- oprava, úprava alebo pokus o opravu zákazníkom
- porušenie ochranných pečatí a nálepiek alebo odstránenie výrobného čísla
- expirácia kazety ešte neuplynula
- z cartridge nesmie byť spotrebované viac ako 1/10 náplne, v prípade toneru 2/10 náplne.
- kazeta nebola otváraná a nie je mechanicky poškodená
- kupujúci predloží vzorku tlače, ktorá dokumentuje závadu a podrobný popis závady
- na tlačové hlavy sa vzťahuje všeobecná záruka 6 mesiacov 
- zaschnutý atrament v tlačovej hlave
- záruka sa nevzťahuje na vadu, kvôli ktorej bola dojednaná nižšia cena

7/ Neoprávnená reklamácia
V prípade, že sa popisovaná závada počas testovania neprejaví je odberateľ povinný zaplatiť všetky vzniknuté náklady spojené s manipuláciou a testovaním výrobku, teda bežný servisný poplatok 10€/h.
Zaslanie tovaru do reklamácie na žiadosť zákazníka aj napriek tomu, že sa závada neprejavila a ostatné náklady s tým spojené hradí zákazník.

8/ Výmena tovaru
Reklamovaný tovar zakúpený do 3 kalendárnych dní od predaja sa v prípade, že sa závada potvrdí vymení za podmienky, že daný tovar je na sklade. V prípade výmeny reklamovaného tovaru za iný produkt na požiadanie zákazníka po 3 dňoch od zakúpenia si účtujeme okrem doplatku z aktuálnych cien aj manipulačný poplatok € 3,32 / 100,- Sk. Nie je možné vymeniť tovar zakúpený viac ako 30 dní, ani mechanicky poškodené alebo napálené médiá.

NzdkNzcxO